Spedizione gratuita con Packeta per un prezzo superiore a 79.99 €
BRT 7.99 Punto BRT 7.99 DHL 7.99 HR Parcel 7.49 GLS 3.99

Power-Up

Lingua IngleseInglese
Libro Rigido
Libro Power-Up Matthew Lane
Codice Libristo: 14433311
Casa editrice Princeton University Press, maggio 2017
In this lively and entertaining book, Matthew Lane discusses how gamers are engaging with the travel... Descrizione completa
? points 110 b
46.45
Magazzino esterno in piccole quantità Inviamo tra 13-16 giorni

30 giorni per il reso


Potrebbe interessarti anche


I MIGLIORI
Glute Lab Bret Contreras / Rigido
common.buy 52.23
I MIGLIORI
Team Topologies Matthew Skelton / In brossura
common.buy 26.11
I MIGLIORI
Harry Potter and the Cursed Child - Parts One and Two Joanne Kathleen Rowling / In brossura
common.buy 11.66
I MIGLIORI
Woodland Sounds SAM TAPLINN / Leporello
common.buy 17.12
I MIGLIORI
Fourth Wing / Rigido
common.buy 28.68
I MIGLIORI
Yona of the Dawn, Vol. 33 Mizuho Kusanagi / In brossura
common.buy 10.69
I MIGLIORI
Wabi Sabi Beth Kempton / Rigido
common.buy 22.25
IN PREPARAZIONE
Serpent and the Wings of Night Carissa Broadbent / In brossura
common.buy 19.69
Bloodborne Collection Ales Kot / In brossura
common.buy 18.51
Crypto Trader Glenn Goodman / In brossura
common.buy 24.82

In this lively and entertaining book, Matthew Lane discusses how gamers are engaging with the traveling salesman problem when they play Assassin's Creed, why it is mathematically impossible for Mario to jump through the Mushroom Kingdom in Super Mario Bros., and how The Sims teaches us the mathematical costs of maintaining relationships. He looks at mathematical pursuit problems in classic games like Missile Command and Ms. Pac-Man, and how each time you play Tetris, you're grappling with one of the most famous unsolved problems in all of mathematics and computer science. Along the way, Lane discusses why Family Feud and Pictionary make for ho-hum video games, how realism in video games (or the lack of it) influences learning, what video games can teach us about the mathematics of voting, the mathematics of designing video games, and much more.

Regala questo libro oggi stesso
È facile
1 Aggiungi il libro al carrello e scegli la consegna come regalo 2 Ti invieremo subito il buono 3 Il libro arriverà all'indirizzo del destinatario

Accesso

Accedi al tuo account. Non hai ancora un account Libristo? Crealo ora!

 
obbligatorio
obbligatorio

Non hai un account? Ottieni i vantaggi di un account Libristo!

Con un account Libristo, avrai tutto sotto controllo.

Crea un account Libristo