Spedizione gratuita con Packeta per un prezzo superiore a 79.99 €
BRT 7.99 Punto BRT 7.99 DHL 7.99 HR Parcel 7.49 GLS 3.99

Discrete Brand Choice Models

Lingua IngleseInglese
Libro In brossura
Libro Discrete Brand Choice Models Liyu Zhu
Codice Libristo: 07165757
Casa editrice VDM Verlag Dr. Müller, novembre 2007
In this book, we study brand choice problem via the following three perspectives: a company`s market... Descrizione completa
? points 172 b
72.89
Magazzino esterno Inviamo tra 9-11 giorni

30 giorni per il reso


Potrebbe interessarti anche


Complete Book of the Human Body Anna Claybourne / In brossura
common.buy 28.03
Analisis de La Vigencia del Derecho Humano a la Salud Mental Carolina Andrea Cano / In brossura
common.buy 65.07
Spoken Cambodian Franklin E. Huffman / In brossura
common.buy 85.73
Caring for the Earth WWF / In brossura
common.buy 54.05
Self-regulation of Learning and Performance Dale H. Schunk / In brossura
common.buy 106.50
All Eagles Are Supposed to Soar Janice K Farley / In brossura
common.buy 15.62
Practical Approach to Sentencing Martin Wasik / In brossura
common.buy 145.03
Discovering the Ultimate Tool Beverly Kim Kepple / In brossura
common.buy 19.90

In this book, we study brand choice problem via the following three perspectives: a company`s market share management, introduction of customers with different perspectives, and an analysis of an application domain which is illustrative of these issues. Our contributions following these perspectives include: (1) development of a stochastic differential-jump game (SDJG) model forbrand competition in a specific situation wherein market share is modeled by a jump-diffusion process, (2) a robust hierarchical logit/probit model for market heterogeneity, and (3) applications of logit/probit model to the dynamic pricing problem occurring inproduction-inventory systems with jump events. Our researchexplores the use of quantitative method of operations research tocontrol the dynamics of market share and provides a precise estimation method to integrate more detail information in discrete brand choice models.

Informazioni sul libro

Titolo completo Discrete Brand Choice Models
Autore Liyu Zhu
Lingua Inglese
Rilegatura Libro - In brossura
Data di pubblicazione 2008
Numero di pagine 128
EAN 9783836461368
Codice Libristo 07165757
Casa editrice VDM Verlag Dr. Müller
Peso 240
Dimensioni 150 x 220 x 9
Regala questo libro oggi stesso
È facile
1 Aggiungi il libro al carrello e scegli la consegna come regalo 2 Ti invieremo subito il buono 3 Il libro arriverà all'indirizzo del destinatario

Accesso

Accedi al tuo account. Non hai ancora un account Libristo? Crealo ora!

 
obbligatorio
obbligatorio

Non hai un account? Ottieni i vantaggi di un account Libristo!

Con un account Libristo, avrai tutto sotto controllo.

Crea un account Libristo